• %
    Opptil 60% lavere pris

    enn konkurrentene

  • local_shipping
    Fri frakt

    over 99,-

  • star
    Ekte merkevarer

    100% garantert

For at du enkelt og raskt skal få svar på det du lurer på, har vi samlet de mest stilte spørsmålene fra våre kunder her.

 

Hvilke produkter finnes på Loco.no?

Vi har et bredt utvalg av kjente merkevarer og produkter innen kosmetikk, hud- og hårpleie. Vi tar hele tiden inn nye og spennende produkter, så dersom  det er noen produkter eller merker du savner, send oss gjerne en epost til kundeservice@loco.no.

 

Er prisene inkludert moms?

Ja, alle prisene er inkludert moms.

 

Hvordan kan jeg betale i nettbutikken?

 

Du kan betale med kort eller faktura på Loco.no. Vi støtter betaling med alle vanlige typer kredittkort (VISA, Mastercard). Alle betalingstransaksjoner skjer via Klarna.

 

Klarna Faktura/Delbetale

I samarbeid med Klarna Bank AB, tilbyr vi faktura og delbetaling. Når du velger Klarna som betalingsmåte sendes faktura samme dag som varene sendes fra vårt lager. Du kan siden velge å betale hele beløpet med en gang eller dele opp betalingen i mindre deler. Faktura forfaller etter 14 dager.

Du må være minst 18 år gammel når du bestiller. Når du har fått fakturaen kan du velge å delbetale opp til 24 måneder. Ved delbetaling tilkommer den rentesatsen Klarna har satt. Du anbefales derfor å sjekke Klarna sine vilkår og rentesatser før avtale inngås.

Ved et kredittkjøp tas det på deg som kunde en kredittsjekk. Ved forsinket eller uteblitt betaling debiteres et purregebyr (pr august 2017 er dette på kr 70,-), samt forsinkelsesrente.

 

For å se fullstendige vilkår for Klarna- se linkene nedenfor:

Vilkår ved bruk av Klarna Faktura

Vilkår ved delbetaling med Klarna Konto

 

Tilbakebetaling ved valg av Klarna Faktura

Om du har betalt din faktura, men angrer på kjøpet, vil du få et tilgodebeløp hos Klarna. Klarna vil tilbakebetale beløp til samme konto som betalingen kom fra. Har du spørsmål om vedrørende din faktura, ta kontakt med Klarna på telefon: 21 01 89 91 eller epost: info@klarna.se. Du kan også besøke Klarna på www.klarna.com.

 

Når mottar jeg ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelse sendes automatisk til e-posten du har oppgitt kort tid etter at du har gjennomført kjøpet. Det kan forekomme at ordrebekreftelsen ikke har gått gjennom spamfilteret ditt, så undersøk gjerne om mailen kan ha havnet der. Har du fremdeles ikke mottatt ordrebekreftelse 24 timer etter bestilling kan du ta kontakt med oss så sender vi den en ny bekreftelse.

 

Frakt & levering

Varene sendes direkte til postkassen din såfremt det er plass til pakken i postkassen. Hvis pakken er for stor, har høy verdi eller forpakning som ikke tåler harde støt, vil varene sendes som pakke, og du kan hente den på postkontoret/post i butikk.

Leveringstid er 1-4 hverdager etter bestilling.

Sender du din bestilling før kl.12, pakker og sender vi den samme dag. Bestiller du på et senere tidspunkt, pakker vi ordren dagen etter.

Vanlig leveringstid, uavhengig av leveringsalternativ, er 1-4 hverdager.

NB: Omkostninger for uavhentede pakker faktureres kunde med minimum. kr.199,- avhengig av fraktkostnader.

 

Hvor lang tid tar det før jeg får varene?

Sender du din bestilling før kl.12, pakker vi varene og sender den samme dag. Bestiller du på et senere tidspunkt, pakker vi ordren dagen etter din bestilling. Vanlig leveringstid er 1-4 hverdager avhengig av hvor i landet du bor.

 

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Dersom du ønsker å returnere en vare kan du benytte deg av angrefristskjemaet som fulgte med i pakken eller sende en epost til kundeservice@loco.no. Du kan hjelpe oss med å legge ved en kopi av følgeseddelen/ordrebekreftelsen når du returnerer varer. På den måten kan vi raskt finne frem til din konto og kreditere deg for de varer du returnerer. Du er velkommen til også å skrive hvorfor du returnerer varen.

Det er 14 dages full angrerett på alle varer. Ønsker du å få pengene tilbake for en vare, fremsendes beløpet pr. kreditnota eller settes inn på din bankkonto eller paypalkonto, etter vi har mottatt varen.

Angreretten forutsetter, at varen returneres i samme stand som ved mottakelsen, dvs. i original og uskadet emballasje og i ubrukt stand.

NB: Du må selv dekke porto dersom det ikke er feil/mangler som er årsak til returen.

Varer sendes til:

CG Trading (Loco.no)
Betongveien 12
3302 Hokksund

Ønsker du å lese mer om vilkårene for angrerett kan du lese våre salgsbetingelser her.

 

Reklamasjon ved feil eller mangler på en vare

Dersom en vare har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Ta kontakt med oss på tlf: 900 79 865 eller send epost til: kundeservice@loco.no slik at vi kan rette opp i feilen.

Ved retur av varer i forbindelse med reklamasjoner sendes varene til:

CG Trading (Loco.no)
Betongveien 12
3302 Hokksund

Ønsker du å lese mer om vilkårene for retur kan du finne dette under våre salgsbetingelser.

 

Hva skjer hvis jeg ikke henter varene på Posten?

Omkostninger for uavhentede pakker faktureres kunde med minimum. kr. 199, avhengig av fraktkostnader.

 

Jeg har betalt varene, kan jeg sjekke hvor pakken er i systemet?

Ved bestilling registrerer du ditt telefonnummer og du vil da automatisk få en SMS av Posten når pakken har ankommet ditt postkontor.

Har du andre spørsmål du ikke finner svar på her?

Kontakt oss ved å sende en epost til kundeservice@loco.no. Dersom det haster kan du ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 90079865. Åpningstider kundesenter er hverdager 10.00-16.00.